Hej
Jag hade eventuellt tänkt att ta mig an att bygga ihop en "byggsats" av ett garage till nya huset som vi planerar att bygga vår/sommar 2008.
Får tomten i april och kommer ta hjälp med schaktning och lägga plattan för garaget, huset köps nyckelfärdigt.
Jag har kollat runt på diverse "byggsatsfirmor" men inte hittat något annat än traditionella garage.
hade tänkt mig antingen ett dubbelgarage med förråd eller ett kombinerat garage/förråd/carport fast i funkis stil.

Är det någon som byggt ett garage i funkis stil med hjälp av någon "byggsats" leverantör vore jag tacksam för tips, vore lite lagom att få allt hemskickat för att sedan snickra ihop det själv.
har byggt ett par garage eller vart med andra och hjälp till i allafall och det är ju ett ganska kul och enkelt arbete.

Är det någon som har en ritning skulle det också vara snällt om man kunde få titta på, men ännu bättre om någon har tips på leverantör som kan fixa både virke och ritning för garage i lite striktare funkisstil.

//Wormit
 
Tripod skrev:
Här är en byggbeskrivning för en funkis-friggebod. Inget garage har jag sett men du kanske får nån ide av denna.

[länk]
-Tack det var snyggt!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.