Hej! Kan någon vänlig själ här inne lyckas identifiera dessa gångjärn till duschdörrar, och var de kommer ifrån? Gångjärnen (av plast) har gått sönder, men jag kan inte hitta rätt leverantör/tillverkare. De är köpta 2009, någonstans i Göteborg.

Det är 90X90 dörrar i glas.

Nån kanske vet var de finns!!!

Bilder finns.
 
  • 20120314_181220.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 20120314_181313.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 20120314_181410.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Påminer lite om IFÖ/IDO
Min lokala Optimera fixade reservlist till mig utan problem (har IDO dörrar)
 
Jag hittade det faktiskt idag, hos Backa entreprenad och VVS i Göteborg. Inte en aning om vad märket är, men delarna är beställda :)
 
Hej, jag har samma problem, med gångjärn av plast som gått sönder och de ser ut som de du tagit kort på. Hur beställde du de hos Backa entreprenad? Hittar de inte på nätet.

/Thomas
 
Prova att ta kort på dörrarna och ta med delarna till din lokala riktiga bygghandel eller comfortbutik. Dom har tillbehörskataloger från alla ledande leverantörer kan hitta reservdelar i dessa.
 
  • Gilla
tinajitto2021
  • Laddar…
S steiermark skrev:
Hej! Kan någon vänlig själ här inne lyckas identifiera dessa gångjärn till duschdörrar, och var de kommer ifrån? Gångjärnen (av plast) har gått sönder, men jag kan inte hitta rätt leverantör/tillverkare. De är köpta 2009, någonstans i Göteborg.

Det är 90X90 dörrar i glas.

Nån kanske vet var de finns!!!

Bilder finns.
Hej,

Jag har en likadan dushkabin, på min är nedre delen som gick sönder. Kommer du ihåg märket?
Tack,

/ Plamen
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.