Dottern målade lägenheten i S 0500N så det blev nya uttag och brytare. Har för mig att det funnits sökningar på liknande nedan prylar så om någon vill rädda dessa från att hamna på tippen, hör av er.

2 kron och 2 enkla (o-trapp ..?)

Fyra vita eluttag och fyra vita ljusströmbrytare på en mörk bakgrund som erbjuds för återanvändning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Begagnade eluttag och ljusbrytare på svart bakgrund som erbjuds för återanvändning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Ser ut att vara bush-jaeger och eljo kombo, precis som här hemma. Vet att @Excel var ute efter busch-jaegerbrytare men de hade inte skrùvar på fronten
 
Excel
De brytarna är inte de jag är ute efter. Som kuriosa var uppfinnaren bakom dessa barnsäkra uttag på TV häromdagen. Väldigt intressant. Tydligen så ökade olyckorna med vridbara kontakten. Den du har har är den förbättrade versionen. :D
 
Har dessa strömbrytare åkt till återvinningen redan?
 
K Kajsalissa skrev:
Har dessa strömbrytare åkt till återvinningen redan?
Missade att ta med dessa när jag var på tippen förra veckan så det finns kvar. Uttagen blev däremot hämtade länge sedan.
 
Jag är intresserad av de med två knappar isf. Är de med en knapp vanliga eller trapp?
 
Om du kan tänka dig att skicka mot fraktkostnad.
 
K Kajsalissa skrev:
Om du kan tänka dig att skicka mot fraktkostnad.
Det funkar, skicka adress via PM så kollar jag upp frakten.
 
Perfekt, tack!
 
K Kajsalissa skrev:
Jag är intresserad av de med två knappar isf. Är de med en knapp vanliga eller trapp?
Det är inte trapp, bara enkel slutning på en-knapparna.
 
TeroM TeroM skrev:
Det är inte trapp, bara enkel slutning på en-knapparna.
TeroM TeroM skrev:
Det är inte trapp, bara enkel slutning på en-knapparna.
Finns strömbrytarna med 2 knappar kvar eller har du skickat iväg dem?
 
M Morkisen skrev:
Finns strömbrytarna med 2 knappar kvar eller har du skickat iväg dem?
Allt har gått, inget kvar.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.