Fyndade en Bosch GEX150 Turbo hos den lokala verktygshandlarn idag.
Så nu behöver jag en dammsugare oxå ;-)
Är anslutningen till verktygen standardiserad? Och har nån isåfall koll på vilken dimension anslutningen har?
Lite knapphändig info om detta på Bosch:s hemsida.
 
y98matan skrev:
Fyndade en Bosch GEX150 Turbo hos den lokala verktygshandlarn idag.
Så nu behöver jag en dammsugare oxå ;-)
Är anslutningen till verktygen standardiserad? Och har nån isåfall koll på vilken dimension anslutningen har?
Lite knapphändig info om detta på Bosch:s hemsida.
Det är inte standard på verktygen, vare sig inom eller mellan leverantörer (Festool har två, Bosch känner jag till tre på, ...). Vad jag har funnit är att med festools smala adapter, och med Boschs hårdplast övergång (fast monterad i två bosch maskiner), kan jag klara alla verktyg utom ett.

--- Mats ---
 
Jag vill också fynda en sån. Vad fick du ge för den och vart?
 
1600 på Beijer i Hudiksvall.
 
Jag ringde dit och sa att jag ville köpa en gex till fyndpris... Han sa att han hade sålt en billigt för 3 månader sedan men hade inga kvar.. Nu skulle han ha 4100:- Så det blev ingen affär.

//
 
Ok. De har en drive torsdag-lördag nu. 50% torsdag, 60% fredag och 70% rabatt imorgon lördag. Men jag vågade inte vänta så jag tog den enda som fanns på torsdagen. Dock var det inga 4100 som ursprungspris.
Får man tag på rätt killar så kan man göra pris där ändå, har bla köpt en GKS55 med skena till pris lägre än internethandlarna där.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.