Har funderat på och sätta upp "fusk tegel" (inte tegel tapet) i V-rum..  

Nya soffan som inhandlas är i tyg men är i sliten mörk skinlook.. till det blir det ev bord och tv möbel i ek.. vad tror ni? Kan det bli bra med tegel vägg bakom soffan ?

För tillfället har vi vit strukturtapet med en kraftig spricka i siporex väggen men den vill jag både laga och dölja men är rädd att den kommer att framträda igen om vi sätter upp "vanlig" tapet..  

Tips och förslag mottages tacksamt...
 
  • v-rum1.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag skulle satsa på en ljus/brokig fusktegel om jag vore du. Köp MIx1 Och Mix2 och blanda ordentligt! Om soffan är av det mörkare slaget kan det bli lite väl att den liksom smälter in, förstår du hur jag menar?
Lycka till!
Oh glömde skriva, vi har fusktegel på en halv vägg där vi bor och det är precis lagom, jag tror att man tröttnar om man har det på för stor yta.

 
Tegel är riktigt snyggt faktiskt. Tror det kan bli bra och annorlunda även fast vissa kanske inte gillar stilen. Men i slutänden är det du som bestämmer eftersom det är du som bor där. Tänk på att bör passa in med stilen i ovriga lägenheten också .. en allmogeinspirerad inredning kanske inte passar med en tegelvägg osv.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.