Jag har ingen aning vad för märke ikea har på sina frys och kylskåp. Frysen och kylskåpet är av märket beko, och jag har ingen erfarenhet av de märket.
 
Ikea körde väl med Whirpool förut och nu spanska grejer, köpte på IKEA kyl och frys , dom har en annan soppa i sig och vill knastra lite i bland , Beco vet jag inget om men kanske någon annan
 
  • Gilla
Markus86blom
  • Laddar…
J jonaserik skrev:
Ikea körde väl med Whirpool förut och nu spanska grejer, köpte på IKEA kyl och frys , dom har en annan soppa i sig och vill knastra lite i bland , Beco vet jag inget om men kanske någon annan
Är du annars nöjd med din kyl och frys från Ikea?
 
Ja dom fungerar bra ( Whirpool ) fick dom billigt på fyndhörnan 6000 för båda , återtag från någon som inte betalade, några skavanker på sidorna, men är inbyggda så det syns inte. Sen det med byte till Beko spanskt vet jag inget om
 
  • Beko-logotyp bredvid FC Barcelona-emblem med texten "MAIN PARTNER OF FC BARCELONA".
  • Gilla
Markus86blom
  • Laddar…
J jonaserik skrev:
Ja dom fungerar bra ( Whirpool ) fick dom billigt på fyndhörnan 6000 för båda , återtag från någon som inte betalade, några skavanker på sidorna, men är inbyggda så det syns inte. Sen det med byte till Beko spanskt vet jag inget om
Okej:) Tack för infot! Det lutar mer åt ett köp från Ikea än märket beko.
 
Kanske missuppfattade lite , IKEA har Whirpool och inte Beko , i övrigt så är det nog lite av en chansning det med hemmamaskiner av olika slag , finns inte så många som tillverkar , men det blir ofta olika namn på dom
 
J jonaserik skrev:
Kanske missuppfattade lite , IKEA har Whirpool och inte Beko , i övrigt så är det nog lite av en chansning det med hemmamaskiner av olika slag , finns inte så många som tillverkar , men det blir ofta olika namn på dom
Jag förstog vad du menade :)
 
  • Gilla
jonaserik
  • Laddar…
A
Glöm Beko!
För alltid.
 
electroluxaren skrev:
Glöm Beko!
För alltid.
Hahaha. Rakt svar. Gillar det!!
 
Johannes Carlsson Johannes Carlsson skrev:
Ikea är klart prisvärda! Och bra garanti

Annars tycker jag Bosch är bra:
[länk]
Fan va schysst. Missade den. Bra pris. Tackar!!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.