Undrar om någon har tips på fräsbord till en Bosch GOF 1250. Något hyffsat billigt, behöver inte vara top notch precis, bara gott nog :) Har försökt att förstå vad som kan passa till denna fräsen men kan inte hitta något, kanske inte finns något till den?
Har inte tid till att bygga något just nu. Kanske blir senare när jag har mer tid, därför jag inte behöver det bästa just nu.
 
Vilken budget har du tänkt sig? Och som du säkert vet så får du göra egna hål för maskinen i fräsbordet eller maskinen för att dom ska passa ihop. Oftast i alla fall.
 
K Knallhatt skrev:
Undrar om någon har tips på fräsbord till en Bosch GOF 1250. Något hyffsat billigt, behöver inte vara top notch precis, bara gott nog :) Har försökt att förstå vad som kan passa till denna fräsen men kan inte hitta något, kanske inte finns något till den?
Har inte tid till att bygga något just nu. Kanske blir senare när jag har mer tid, därför jag inte behöver det bästa just nu.
Bygg ett eget?
Fräsen du har passar nog till de flesta, de sitter oftast med 3 skruv i plattan på fräsbordet. (y)
 
Låter bra att den nog passar de flesta borden, även om man skulle behöva göra någon nytt hål. Var lite fundersam om det ens var möjligt med just den modellen, kanske inte idealiskt men ändå om det skulle vara möjligt.
Hade jag haft lite mer tid så hade jag nog byggt en men vill använda den lilla tid jag har över till att bygga andra saker :)
Tänkte kankse runt 2000:- men om det finns någon bra för lite mer så skulle det vara ok. Ett önskemål skulle vara att den skulle gå att fälla ihop, såklart efter man har monterat bort routern. Utrymme är dyrbart i ett garage med mycket prylar.:)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.