i brist på hemsida... :-/
Nu känns det roligare än någonsin, det grävs för fullt och om 1-2 veckor gjuts plattorna! Äntligen igång! :)

200506270071id.th.jpg

200506270086hy.th.jpg

200506270062oo.th.jpg

200506270058xz.th.jpg
 
Blir bilderna större om ni klickar på dem?
 
MatildaSofia skrev:
Blir bilderna större om ni klickar på dem?
Japp, då blir de stora och fina! :) Skall bli spännande att följa fortsättningen...
 
grattis! ;D
såg förövrigt ut till att vara jättefint läge på eran tomt :)

hälsningar från en av dom många (!?) som tycker forumet är bättre fredagsunderhållning än pils på sta´n ::) ;D
 
Skönt att ha kommit så långt!! Vi gjuter vår platta först v. 36-37 någonstans... Det börjar bli trist med all väntan. Jag hade tänkt att hjälpa "min" markarbetare med... just det.. markarbetet nu under min semester. Dock fick han andra jobb emellan. Surt sa räven :-/

Förresten... är du degraderad?? Har för mig att jag såg dig tjoa över att ha blivit FG?!
 
Ja det är verkligen kul att ha kommit i gång! Man vill bo på tomten för att se hur det går framåt..
Inte så långt kvar för Er ändå. Håll ut, snart din tur.

Japp, Marlene är sur på mig för att jag igår kväll när jag insåg att jag hade få inlägg kvar till titeln, tramsade och sa "där blev jag just FG".
Tydligen var jag droppen som fick bägaren att....

Trist.

 
 
Nej, inte ska du sluta på forumet bara för det!!! Alla (nåja, de flesta) inlägg som görs i detta eminenta forum kan vara guld värt för andra, oberoende av titel!!

Sköt om dig!!!  :-*

EDIT:// Hmm, du får inte gå in och editera efteråt så!! Då stämmer ju inte mitt inlägg med din tråd!!
Se där... Där blev jag själv degraderad till fullvärdig medlem. Inte för att det gör mig något... men... undra varför?! Nåja, kanske kommer ett mess...
 
ulan skrev:
Där blev jag själv degraderad till fullvärdig medlem. Inte för att det gör mig något... men... undra varför?! Nåja, kanske kommer ett mess...
Verkar ha skett en allmän "degradering", så det är nog inget personligt. :)
 
Wow, vilken tomt. Grattis!
Synd att det kryllar av råttor. ;D

 
Grattis till en stört skön tomt, väntar med spänning på fortsättningen. 8)
 
Kul att höra! :) Vi har gjort en hemsida nu, ska bara fylla den också innan den läggs ut.

Ulan, ber om ursäkt, men ditt inlägg hade inte kommit när jag gjorde ändringen. Tack för ditt stöd i alla fall.. ;) ;D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.