Hej!

Längst ner på varje inlägg fanns det förut en lista på alla forum så att man kunde hoppa till vilket man ville direkt därifrån. Väldigt smidigt, för nu när den är borta känns det lite jobbigt att behöva scrolla upp till sidans topp för att navigera sig mellan olika avdelningar. Kommer den tillbaka eller finns det något annat sätt som jag missat och kanske bör lära mig?

M v h
Sannah
 
Jag har också saknat detta men det finns längst ner en knapp för upp till toppen där du går vidare. När man testat detta ett par gånger går det faktiskt lika fort som det tidigare forumhoppet.
 
Mjo, du har förstås rätt. Jag överdrev lite när jag skrev att man måste scrolla... Det var ett försök att få dem som tagit bort funktionen att tycka lite synd om mig ;-) Men jag får väl vänja mig vid att göra som du säger...

Fast det finns en nackdel till som inte kompenseras av "till toppen"-länken, och det är att man inte lika snabbt kan byta till ett helt annat forum. Nu när jag befinner mig i "Information & feedback" måste jag t ex backa tillbaka till översta nivån först, innan jag kan välja ett annat forum. Då är man uppe i två extra klick, minst...

Men visst, jag ska nog överleva detta :) Det är ju trots allt forumets innehåll som är det viktiga. Tack för ditt svar yonna!
 
Jag håller ändå med dig ... trots att jag är moderator ... men morrar tystare än du :D
 
Jag upptäckte dettta vid mitt besök idag. Det är ju BEDRÖVLIGT att funktionen har fallit bort. Varför?

Lägg genast tillbaka denna nödvändighet! :)

Passa samtidigt på att ändra typsnittet på texten till Verdana.
 
ginnfilt skrev:
Passa samtidigt på att ändra typsnittet på texten till Verdana.
...eller Tahoma...

/V
 
Varför ingen respons från ansvarig på dessa synpunkter?
 
Nu har "Hoppa till forum" lagts tillbaka. :)

Orsaken till att den togs bort var att den försämrar prestandan något och att jag inte trodde att den användes särskilt mycket. Men jag böjer mig för massan och har nu lagt tillbaka den. Hoppas att ni inte märker att forumet blir marginellt långsammare. :rolleyes:
 
Jag märker ingen skillnad, hoppas det är likadant för andra också!

Vill tacka & buga i alla fall, för nu blev åtminstone jag jätteglad!
 
Underbart! Man tackar!
 
Om det är så att forumnavigatorn drar ner prestanda så kanske man inte behöver ha den i varje meddelande utan det kanske räcker med att ha den längst ner i varje forumgrupp...

Bara en tanke...

/V
 
Det finns tyvärr ingen inställning för det. Det är bara av eller på som gäller. /Per
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.