Vad har hänt med färgerna på forumet? Helt plötsligt bakgrunden är vit och det är mycket jobbigare att läsa. (För det är väl inte jag som kommit åt någon inställning som bara berör mig..?)
 
Vit bakgrund här också, tycker att det ser "renare" ut nu så det stör inte mig men Meddelandefältet är ju lite svårt att se:
farger.jpg
 
Jo, det med meddelandefältet har jag påpekat tidigare.

Jag gillade den tidigare färgsättningen bättre, men smaken är ju olika.
 
Och så har texten i posterna fått ett tråkigare typsnitt tycker jag. Det är säkert ngn som testar...:rolleyes: med förhoppning att just det återställs. :)
 
Just det, det var det också! Det var nånting annat som kändes lite fel.
 
Vi håller på och laborerar med layouten. Vi får se vart det slutar :)
 
det vita var snyggare tyckte jag, lättare att se... men typsnittet blev lite för ordinary... meddelandefältet blev lättare att se också, men även det lite ordinary var snyggare med det förra!
 
Jag börjar vänja mig lite vid det vita nu. Men att det är vitt även i citatrutorna känns inte helt hundra.
 
det har jag också sett, var bättre med blå i citatrutorna, de syns bättre då!
 
galento
Ja,tycker nog layouten på det gamla forumet var klart snyggare,det känns så
"kallt" och sterilt på nåt sätt på det nya forumet och dess färger.
 
Jag är böjd att hålla med om att yabb kändes varmare
 
Inte bara Yabb väl, det såg ju ut nästan som vanligt även den första tiden efter flytten. Layouten ändrades till det mer vita den dagen jag startade den här tråden.
 
Både Yabb och vBulletin går att anpassa till 100 procent. Ni som inte är nöjda, skriv och motivera istället hur ni vill ha det, så får Marlene och Per det lättare med anpassningen.

/M
 
Jag gillade det som det var förut, som med yabb eller direkt efter flytten. Men det är ingen stor grej, det funkar bra som det är nu också.
 
Jag trivdes bättre med yabb:s färger. Sen skulle jag också vilja ha ett "bredare forum". Vet inte om det går att lösa på något smidigt sätt (webbteknik är inte min grej) men nu verkar det som om forumet är anpassat för 800X600 och det är lite väl lågt i min smak.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.