E
Detta är föranlett av att jag vill renovera ett hus med mycket förvar och tjejen vill ha ett annat med nästan inga. Eller så kan vi bygga ett.
Många hus har nästan inga alls och en del har gott om dom. Vi har ett stort hus som av någon anledning har blivit fullt med sparat.Så det är svårt att titta på hus utan förvaring, vanligen är då istället bodar och garage fulla så bilen får stå ute.Våra kan stå inne men det är trångt.
Går jag runt och tittar vad jag vill slänga är det inte mycket, det kan bli några kvm över. Men ser man på vad man verkligen behöver är det nog inte så mycket. Brahagrejor kan kosta att spara. Men som jag just sa vill jag inte åka till järnaffären för att köpa en skruv.

Så vad behöver man hemma och plats för i en bod eller inne. Däcken, cyklar, kläder, verktyg, färg och penslar, stegar, skruvar muttrar och spik. Frys och kyl vill jag gärna ha i reserv. Gräsklipppare, snöslunga och häcksax. Nu tog det stopp när det är dags att sova.

Det är kul att kunna gå inne och hitta allt man behöver men vad kostar det i utrymme. Har jag glömt något måste ha?
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.