Vi är väldigt intresserade att bygga med Hjältevadshus. Vi tycker att Björken passar oss ganska i storlek och planlösning men förvaringen verkar vara väldigt dålig i det huset, det är bara tre garderober på hela nedervåningen.
VI tänkte inte göra i ordning ovanvåningen direkt, hur har ni andra gjort med garderober och förvaring?

Sedan undrar jag om det är nga som har bilder på erat björken?
 
Ingen som har Björken här?
 
Om jag inte minns fel kan man väl välja till extra garderober? (tillvalspriset bör vara med i deras prislista).
 
Har inte Björken, men ett annat H-vad hus. Har för mig att de extragarderoberna vi satte invar ganska dyra. Man får fler på IKEA för samma pengar.
 
Carisma skrev:
Om jag inte minns fel kan man väl välja till extra garderober? (tillvalspriset bör vara med i deras prislista).

Har dom en prislista som kan få, eller måste man ringa och fråga om varje grej?? Vet du om det går att ta det på mailen lr vill dom att man ringer??
 
Skriv ner dina frågor och maila dem så får du svar när de har tid! Jag tror inte att man får deras prislista, det får man nog inte från någon husförsäljare. Anledningen? Det görs ständiga förändringar så de blir snabbt inaktuella plus att det kan vara tricky att tyda vissa priser, det behövs så att säga en insatt.
Säger osm någon annan sagt, köp garderober från IKEA så kommer du billigare undan. mOm jga inte missminner mig så har de garderobssortiment från Ballingslöv och även om det är deras billigaste standard så borgar det ju ändå för viss kvalité och kostar därefter och en påminnelse, priset för garderoberna innefattar ju även jobbet för att montera dem. Dvs man kan alltid beställa dem omonterade för ett ev litet avdrag men jag tror att man ändå sparar på att köpa av IKEA....

Finns MASSVIS av bilder på Björken på Hjältevadshemsida, gå bara in under Björken och refernsobjekt/bilder.

Mvh
 
Hej
Vi har byggt björken i skåne och tycker oxå att det är lite garderober.
Den klädkammaren som blev på ov räcker inte nån vart . Vi har köpt egna garderober till barnens rum på ov och ett extra handuksskåp i badrummet på bv. Synd att när man ritar hus så "glömmer man lätt bort" förvaringsutrymmena.
Men det är väl dyra kv metrar att bygga. Frånsett det så trivs Vi kanonbra!
Anders
Var ska ni bygga?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.