Har ingen som helst förvaring i duschen och vill ogärna borra hål. Litar inte på de "alternativa" upphängningslösningarna utan hål - är rädd för att det blir brak...
Vet att jag sett förvaringskorgar som man kan hänga på blandaren eller vattenrören. Men var??
Någon som vet?
 
På IKEA, Rusta och hos de billiga postorderfirmorna, tex Sparköp och Cellbes tror jag du kan hitta sådant.
 
Vi köpte våra på Comfortbutiken så det finns på dom dyrare ställena också :)
 
Krilleman
Med an duschstång typ "vaska" så får du upp duschstången i rören med!
 
En fråga på liknande tema: ska dra utanpåliggande rör till duschblandaren uppifrån ock ner för att slippa borra för rörfästen i vattenexponerad del av duschhörnet. Problemet uppstå då att duschstången inte kan sitta centrerat över blandaren för där kommer ju rören att gå? Eller finns det fiffig duschstång som man fäster på rören?
 
Åhlens har väl en hel drös sånt med. Vi har en korg man hänger under blandaren, med krokar upp runt anslutningarna på blandaren, köpt på ICA maxi tror jag bestämt.
 
Nene skrev:
Sorry krilleman, ditt tips var ju svar på min fråga [länk]
Det där duschsetet stöter jag på ibland på hotell, och jag kan säga att jag hatar det duschandtaget. De har dessutom utrustat glidern så man inte kan byta ut till vilket handtag som helst. Strålen är riktigt dålig, VARNING.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.