Hej. Nu ska jag få vatten och avlopp. Vill bygga ut hallen 5-6 kvm för att få inglasad hall (gärna för att ha läsfåtölj där) och en toalett med dusch. Något förslag på hur man kan göra? Finns det något program på datorn där man kan prova sig fram? Någon som har en likadan stuga som gjort liknande?
 
  • Röd stuga med svart tak och vita knutar, föreslagen för utbyggnad för inglasad hall och dusch.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • En röd stuga med snötäckt tak omgiven av snöklädda träd och mark.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
A
En sån rar liten stuga! Berätta lite mer om hur du tänkt, har du ingen enkel skiss att bifoga? Jag ritar i illustrator, trots att det är helt fel program, men jag kan det så det går snabbare än att jag ska lära mig ngt annat. Så här har jag ritat vårat projekt som pågår nu, med helt ny entré. Illustration av en röd stuga med ny entré i Illustrator.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
john.h
  • Laddar…
Innanför finns en hall på 1 kvm. Den vill jag ha lite större. Tänkte bygga ut någon meter framåt för att få inglasad veranda och någon meter åt vänster för toa med dusch.
 
S Stolsben skrev:
Är det så lite det handlar om så är det om man inte kan programmen så är det lättare med papper, skalstock och penna. kör md rutat papper så är det lättare
Tackar. Det ska jag syssla med i sommar

Rita upp ett par förslag, ändra, utvärdera och om det sedan behövs så gör dessa i t.ex. [länk]
 
Tackar. Det ska jag syssla med i sommar
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.