Jag har ett litet förslag.
I ett annat forum jag hänger på så får TS en liten extrarad med texten "Jag startade denna tråden"
Kan vara bra ibland vid långa trådar, lättare att följa vad TS skriver då.
Det är i alla fall något som jag saknar här...




<<<--- Ungefär där hade jag tänkt mig att texten skulle kunna hamna.
 
Vilket forum är det i, så att jag kan titta?
 
Båda använder phpBB
 
Även jag tycker att detta är en bra funktion och skulle tycka att det vore skitbra med en sån funktion.
 
Jag har åxå efterlyst en sådan funktion tidigare. Mitt förslag var att TS inlägg gavs en annan färgsättning på exempelvis ram eller bakgrund.
 
Det låter som en strålande idé. Vi har nu satt upp det på att-göra-listan.
 
Står "göra om senaste inläggen till inlägg sen förra besök" också med på att-göra-listan?
 
Går det att göra i vBulletin då?
 
Marlene Eskilsson skrev:
Det låter som en strålande idé. Vi har nu satt upp det på att-göra-listan.
Kanonbra! :)

Ibland när jag har läst igenom en lång tråd så har min trötta lilla hjärna glömt vem som var TS. :D
 
haavard skrev:
Står "göra om senaste inläggen till inlägg sen förra besök" också med på att-göra-listan?
Det gör det inte just nu, så tyvärr måste jag be dig ha tålamod med det. Det där med trådstartare tror jag är en enkel grej att införa och därför är det lättare att säga vi kan göra det direkt.

Vår sajt är uppbyggd av dels publiceringssystemet Drupal, där vi bl a publicerar artiklar, och vBulletin som är forumprogramvaran. Dessa två är integrerade med varandra. Båda programvarorna har kommit med nyare versioner än den vi har idag och vi vill uppgradera båda av säkerhetsskäl och så att vi får fler finesser. Vi började i våras med att försöka uppgradera vBulletin, men fick avbryta. Gamla Drupal inte gick att integrera med nya vBulletin. Därför fick vi ge oss på Drupal först och har sedan i våras hållit att planera och genomföra en uppgradering av Drupal.

Nu om några dagar släpper vi en uppgradering av startsidan + artiklarna, samt ett nytt utseende. I forumet blir det så gott som inga nyheter den här gången. Men nu när nya Drupal är på plats kan vi göra ett nytt försök att uppgradera forumet. Det är möjligt att finessen du eftersöker finns med i nya versionen av vBulletin. Vi får se vad som finns och vad som går att göra när vi kommer så långt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.