hahalj
Håller med. Köp ytterdörren.
 
Nu har du redan bestämt dig men slänger in en rad ändå.
Jag hade valt ytterdörren då den är behandlad och har ett bättre U-värde (0,77) den lär även hålla formen bättre.
 
Tack för inlägget.
Man är ju dock fortfarande nyfiken på varför det överhuvudtaget finns en förrådsdörr i samma prisklass (eller vice versa kanske, hmm).

/J
 
Är det bara al-plåtarna som skiljer?
Jag ser inget annat i alla fall. 2 kg aluminium alltså.

Instämmer mer er andra.
 
Haha, jag får väl vara den opponerande åsikten då, eftersom jag har varmförrådsdörren några meter bort. Den sitter mellan en oisolerad verkstad och "innomhus", så det hade inte varit så trevligt med aluminium tycker jag.

Sen får det väl erkännas att jag inte ens tittade på ytterdörrarna, utan antog att förrådsdörrarna var billigare...
 
Har precis köpt Ystad till nybyggt förråd. Ett så enkelt val att man blir lite orolig över att det är nått som inte stämmer.....
 
arkTecko skrev:
Haha, jag får väl vara den opponerande åsikten då, eftersom jag har varmförrådsdörren några meter bort. Den sitter mellan en oisolerad verkstad och "innomhus", så det hade inte varit så trevligt med aluminium tycker jag.

Sen får det väl erkännas att jag inte ens tittade på ytterdörrarna, utan antog att förrådsdörrarna var billigare...
Hur menar du? Aluminiumet sitter som skivor i dörren och syns inte. Eller tänkte du på något annat?
/J
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.