Hej!
Jag söker ett fördelarskåp till mitt badrum på nätet, men verkar som att det inte finns att köpa. Annars måste jag gå via en rörgubbe och det hade jag inte tänkt.
Vet ni var de finns att köpa.
Ska alltså fördela ut 4 kallvatten och 3 varmvatten i badrummet.

Hille
 
Tack för svaret och bilderna Sven!
Verkar som att skåpen kostar en del. Vet du om det är olika anslutnings kopplingar till olika skåp.
 
Ingen aning, men Sigro kan veta. Skicka ett mail.

Jag hade möjlighet att skriva fast fördelarna synligt i källare. Om det skulle till att läcka så kan det rinna ut på golvet ned i en golvbrunn, å jag hade inget behov av fördelarskåp. På sin höjd för man byta det högskåp som döljer rör och avloppstam.
 
Billigaste jag känner till är billigtvvs.se ,1500 kr för skåp som klarar 8 kall och 8 varm. Priset är inkl. frakt! Har precis köpt ett själv.
/Jonas
 
Hej igen! Har nu fått skåpet från "Upnor" (350x350), är det någon annan som köpt till eller instalerat ett sådant skåp med ram. Eftersom att jag frågar är först och främst det att jag får inte dit ramen runt skåpet, fattas en ca 2 till 3 mm. Det andra är hur man ska få eventuella läkage att rinna ut ur skåpet, på bilden står det att man ska borra i skåpet. Men va F-n ett skåp för 2500 så ska det väll finnas så att man kan ta ut hållet med tex en mejsel (alltså en perfirerad cirkel som de har gjort för tappvattnet till de olika ställena man ska dra).
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.