Cinderella, har funkat perfekt i 5 år.
 

Bästa svaret

Vilken av deras modeller har du? Dom har 3-4 olika.
 
B
Kör också med cinderella comfort. Haft den i snart ett år och tycker den funkar helt ok.

Valde den pga nära till service, bra betyg från andra samt att vi tycker den passar vår stuga bäst.

lite hög sitthöjd kan jag tycka och lite kallt om rumpan när fläkten kör men annars inget att anmärka på.
 
B
Kommer man inte ännu högre upp med benen då? Känns som man redan sitter och dinglar om man inte har en pall att stödja sig på?
 
K Kristina2 skrev:
Vilken av deras modeller har du? Dom har 3-4 olika.
Har en Cinderella Classic kompletterad med Ikea Försiktig.
 
B Bongtor skrev:
Kommer man inte ännu högre upp med benen då? Känns som man redan sitter och dinglar om man inte har en pall att stödja sig på?
Den är inte ens en centimeter tjock så det gör ingen större skillnad. Jag gjorde en pall så att barn når ner, finns även en pall som tillbehör på Fritidstoas hemsida. Eller så återinför du modet med platådojor! :cool:
 
  • Gilla
Bongtor
  • Laddar…
M mlkjhr skrev:
Den är inte ens en centimeter tjock så det gör ingen större skillnad. Jag gjorde en pall så att barn når ner, finns även en pall som tillbehör på Fritidstoas hemsida. Eller så återinför du modet med platådojor! :cool:
Hemmagjord pall för fötterna är ett utmärkt tillbehör för bekvänligheten. Jag har gjort en pall som är va 8 cm hög till vår Incinolet. //Stefan
 
  • Gilla
mlkjhr
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.