Status
Tråden går ej att kommentera.
Sökarn
Vi behöver nya fönstermygar inne runt ett nytt fönster. Svärfar köpte hem Plannja tröskelplåt som han tyckte skulle passa, det tycker inte jag som vill ha snyggt av trä. Men han blev sur så jag undrar om någon har sett sådant av plåt?
 
Redigerat:
:eek: Byt svärfar! :D
 
Sökarn
Snällt att han vill hjälpa till, det är frun som gör fel och glömmer mig, dom vill vara duktiga och klara sig själva men är dåligt pålästa och inte svenska.
 
Sökarn
Han köpte "Plannja tröskelplåt", hur f-n man kan köpa det till fönster är en gåta.
 
Redigerat:
:rolleyes: Han tänkte kanske gå in via fönstert? :confused: :D
 
Sökarn
Han kan inte läsa svenska och valde något passande istället för att fråga på engelska.
 
Redigerat:
Du kanske skulle ta den där diskussionen hemma vid köksbordet istället för här på forumet.

"Jävla barbarer". Jag vet inte vem som har störst problem. Svärfar som inte kan snickra, frugan som inte vill prata med dig, eller du som måste diskutera det här.
 
Sökarn
Frågan är närmast om Tröskelplåt kan vara lämplig i en fönstersmyg, sedan får vi reda ut ev. misstag.
Om jag bara frågat ifall tröskelplåt passar att spika på innerväggarna blir nästa fråga varför man får såna tankar, då är det lika bra att ta allt direkt för att spara tid.

På vägen till jobbet upptäckte jag plåtjobbandet och frågade efter jobbet vad som hände, då blev dom sura av att inte få fortsätta och att jag skulle tllfrågats först vad man gör med mitt dyra hus. Far och dotter emot mig, det lugnar ner sig snabbt och blir normalt när han åker hem.
Kan inte vara helt ovanligt med anhöriga som vill hjälpa till.
 
Redigerat:
Sökarn
TS justerad
 
Någon som minns Annaman och Langbein???
Han var här igen :D
Trådarna stängs

morsan/moderator
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.