Såg att Lundqvist o Maskin i Solna (http://www.lundqvist.se/) ska flytta på sig några kvarter i slutet av november (27e?!) och har därför flyttrea. Listan på reaprylar hämtas på hemsidan och det var "inte otroligt" att det skulle bli extra sista-minuten-priser när flyttdatum närmar sig.

Listan är väl inte ett under av tydlighet så är man som jag, dvs inte verktygsfetischist som kan all beteckningar, så är det nog lättare att åka dit och titta, klämma och känna...
 
var hittade du listan?
 
t ex via Flyttrea-Visa-Flyttrea (PDF)

:cool:
 
:surprised:

Det var ju ett lite mer praktiskt svar

;D
 
rackarns - såg inte pdf-länken brevid den blaffiga bilden. Så går det när man inte surfar i helskärmläge.
 
Fasting65 skrev:
rackarns - såg inte pdf-länken brevid den blaffiga bilden. Så går det när man inte surfar i helskärmläge.
Det gjorde inte jag heller :) . Jag öppnade länken som du hänvisade till genom att högerklicka på den med musen och välja "Öppna länk i nytt fönster" sen kopierade jag url´en från den.
 
Får man handla där som privatperson?
 
japp men håll koll på att när du jämför priserna är de normalt sett ex moms
 
Jag och Ebba hade vägarna förbi idag. Ebba hade skitkul och flyttade exakt 23 isolerade skruvmejslar från ena änden av affären till den andra. Hon han också byta plats på diverse askar och andra småsaker så att ingen hittar dom igen....

Spontant kändes det mesta rätt "dyrt" även om det förstås rörde sig om "proffssaker". Listpriserna kändes rätt feta så även med ordentlig rabatt kostade det skjortan och slipsen.

Eller så var det bara jag som var snål. :)

Ett par festo skruvdragare såg jag för hugande spekulander - C12 nånting hette modellen.... Låg fint i handen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.