Hej allihopa

Försöker googla mig gul och blå men hittar inte riktigt nånstans om denna är mjukstängande eller inte. Den verkar ju vara väldigt populär iaf.

Någon som kan bekräfta om denna är mjukstängande eller inte?

Har ett par billiga Bath Deluxe stolar som förra ägaren har stoppat in i huset och deras ventil stänger fanimig tvärt så man får tryckslag i systemet.

Mvh
 
Annons för Fluidmaster Universalventiler med illustration av flottörventil och dess fördelar, såsom stabilt flöde och enkel installation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vad jag kan utläsa är den det
Och med den erfarenheten jag har av dessa kan jag säga att jag aldrig har haft problem med tryckskador efter en installation
 
Tryckslag ska det vara
 
Tack, men det har jag oxå sett och jag tolkar det som att denna är ljud- samt tryckdämpad så den inte ska låta så mycke vid inkommande flöde. Hade velat att det står klart och tydligt mjukstängande/soft close om den är det, som på vissa andra. Men det kanske är tolknings fråga hur man tolkar texten. Får prova och hoppas på det bästa. Känns som att det inte kan bli sämre. :)
 
Lycka till
 
Om cisternen på toan fyller upp snabbt idag, så kan du prova att strypa flödet lite, det minska tryckspiken.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.