Hej

Att bifoga en bild i tråden är simpelt. Men hur gör jag för att kunna lägga in flera bilder och framför allt, att kunna lägga in förklarande text mellan varje bild??
Som jag får till det hamnar all text överst och alla bilder i en kolumn under min text som nedan.
Det måste ju gå att få in text mellan bilderna??
 
  • primus.jpg
  • Värmepumpen 1.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Andra lyckas. Jag gör det ej. *följer tråd* :)
 
Lite text

spik+gysinge.bmp
lite mer text
spikar.gif

Gör så här:

- skriv din text
- klicka på "Infoga bild-symbolen"
- skriv in bildens URL
- klicka "OK"

- skriv din text
- klicka på "Infoga bild-symbolen"
- skriv in bildens URL
- klicka "OK"
 
Redigerat:
Jag lägger in bilder från min dator, inte nätet, men det skall väl inte spela någon roll.
Infoga bild är jag med på men - klicka på OK??
Hittar ingen OK-knapp, eller är det jag som är dum?
 
Vad jag förstår så går det inte att göra det du vill i denna version av programmet. Man måste lägga in från nätet för att kunna skriva mellan bilderna.. I nästa version skall det gå..
 
Att infoga text mellan och under bilder blir lättare efter uppgradeingen som kanske sker redan på måndag.

Det går att göra det du vill även i denna version men det är lite trixigare och för svårt för mig att förklara från mobilen.
 
Gäller uppdateringen även så det blir lättare att lägga text mellan bilderna, när du gör det från telefon?
 
Per Eskilsson skrev:
Att infoga text mellan och under bilder blir lättare efter uppgradeingen som kanske sker redan på måndag.

Det går att göra det du vill även i denna version men det är lite trixigare och för svårt för mig att förklara från mobilen.

OK! Jag har ingen panik med att få det gjort. Jag väntar i stället med spänning på nästa utgåva av detta i övrigt förnämliga forum!
 
Test
Nu ska vi testa lite bilduppladdningar. Per säger att det inte funkar. Johan säger att det funkar. Ingen annan vet var knappen sitter... :D



skorsten.jpg
Här var det en skorsten!

tradack.jpg
En altan

studsmatta.jpg
Och en hoppegrej!
 
Test

Jag lyckas inte ladda upp en fil från min dator eller när jag bockar i Hämta fil från nätet.
 
Test
ladda-upp-flera-filer.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Test från iPhone iOS5.nånting ImageUploadedByTapatalk1336465442.068764.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Funkade bra.

Gud så skönt att det blivit så lätt att bifoga bilder.
 
I går skulle jag bifoga en bild när jag surfade via Tapatalk och fick felmeddelandet "Detta är inte ett giltigt bildformat" (eller nåt i den stilen).

Jag provade både att ta en bild direkt i Tapatalk samt att välja en från biblioteket men med samma resultat.

Är detta ett fel hos er eller är det i min telefon?
 
download.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Inser nu att bilden är en ".PNG"-fil. Detta går ju bra att ladda upp via webben men kanske inte via Tapatalk?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.