Jösses! Vad "snyggt" det blev att titta på bilarna på motorvägen eller? Och varför bor man i hus om man nu är så himla rädd för ormar?
 
Vissa människor borde tvingas att bo på 6:e våningen i någon av miljonprogrammets betongklumpar, då har de både utsikt och slipper ormar på balkongen.
 
Trädormar är väl ändå VÄLDIGT ovanliga i Sverige eller? :D
 
Ja, i Sverige bor de flesta ormarna i något av grannhusen... ;)
 
  • Gilla
FAKTAvsPATOS och 3 till
  • Laddar…
harry73
Det märks att det hände i Göteborg med omnejd. Tråden fylls direkt med dåliga skämt :p
 
  • Gilla
stefancrs
  • Laddar…
thomasx skrev:
Ja, i Sverige bor de flesta ormarna i något av grannhusen... ;)
Ja, de kan vara riktigt s-s-skrämmande.
 
  • Gilla
stefancrs och 1 till
  • Laddar…
harry73 skrev:
Det märks att det hände i Göteborg med omnejd. Tråden fylls direkt med dåliga skämt :p
Det märks att du är utomsocknes, som inte kan uppskatta goa skämt :p
 
  • Gilla
harry73 och 1 till
  • Laddar…
harry73
Vem sa att jag inte uppskattar dåliga skämt?? (fråga bara mina barn;))
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
harry73 skrev:
Vem sa att jag inte uppskattar dåliga skämt?? (fråga bara mina barn;))
Man brukar inte uppskatta något man påstår är dåligt...
 
harry73
Det är bara tråkiga skämt som man inte brukar uppskatta, men om man säger dom tillräckligt ofta blir även tråkiga skämt roligt.
 
Det som är roligt med den här tråden är att den är så dålig på att följa topic.

Men det ska bli intressant att se hur det går för killen som sågade ner träden. Det är ju som bekant hårda bud i Mellerud...
 
mexitegel skrev:
Det är ju som bekant hårda bud i Mellerud...
Ja, i alla fall om man är ett träd... ;)
 
Haha vilken galning! Jag som kände mig som en skurk som fällde ett ytterst litet träd (med sekatör!) på egen mark (där jag bor får man inte fälla träd på den mark som är prickig på detaljplanen). Fick ett brev från jordbruksverket några dagar senare och blev supernojjig men de ville bara undersöka antalet hästar i Sverige. :) :):)
 
T Larsson skrev:
Haha vilken galning! Jag som kände mig som en skurk som fällde ett ytterst litet träd (med sekatör!) på egen mark (där jag bor får man inte fälla träd på den mark som är prickig på detaljplanen). Fick ett brev från jordbruksverket några dagar senare och blev supernojjig men de ville bara undersöka antalet hästar i Sverige. :) :):)
Det är per definition inte ett träd om du kan ta det med en sekatör, ett träd har en stam som är mer än 10 cm i diameter. Eller så hade du en sekatör på anabola. :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.