Tja!

Hoppas någon här skulle kunna hjälpa mig lite med ett par frågor ang vår kyl. Förr har kylen låtit mer tycker jag o nu mer blir det stopp i avrinningshålet ofta. Kollade på fläkten i kylen o det verkar som den inte fungerar längre. Någon man kan byta själv o är det katastrof om den inte snurrar ?
Bifogar bild på fanskapet

Tack!
 
Hur kan jag ta bort inlägget? Löste sig genom jag plocka bort fläkten o satte dit igen:)
 
L Lasson83 skrev:
Hur kan jag ta bort inlägget?
Det är inte meningen att du ska kunna det. Denna lilla tråd kan tänkas hjälpa någon annan i framtiden. Forumet är, som jag förstår det i alla fall, inte tänkt främst för att en enskild TS ska få hjälp med sitt problem, utan för att många ska få del av nyttig information.
 
  • Gilla
Lasson83
  • Laddar…
A
Jag tror att du får byra fläkt för att säkerställa att det inte händer igen i närtid
 
electroluxaren skrev:
Jag tror att du får byra fläkt för att säkerställa att det inte händer igen i närtid
Min tanke också, bara man kan få tag i reservdelar e det ok annars börjar den nog sjunga på sista versen ändå:(
 
A
Vad är det för skåp?
 
Jag tycker mig alltid hitta massvis med reservdelar på eBay till vitvaror. Ett tips!
Berätta gärna hur du fick loss fläkten osv. Och vilket märkes/modell på kylskåpet
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.