HOBBY ARCHITECT
Här kan ni lägga upp hus och lägenheter som är till salu utanför Sverige.
 
HOBBY ARCHITECT
HOBBY ARCHITECT
Utsikt från balkong med Eiffeltornet i bakgrunden på en klar dag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Utsikt från ett fönster med öppen balkongdörr visar Eiffeltornet upplyst om natten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Denna utsikt kan man leva med.

https://properties.lefigaro.com/announces/apartment-paris-ile+de+france-france/67785086/

Synd att dom inte lägger upp planlösning på dessa sidor. Har snöat in på att kolla lägenheter i Paris. Hur funkar det där med olika distrikt, är 1:a distriktet finast att bo på och sen går det neråt ju högre siffror? Är det vid Eiffeltornet eller Triumfbågen man vill bo?
 
Redigerat:
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
[media]
[media]
Denna utsikt kan man leva med.

[länk]

Synd att dom inte lägger upp planlösning på dessa sidor. Har snöat in på att kolla lägenheter i Paris. Hur funkar det där med olika distrikt, är 1:a distriktet finast att bo på och sen går det neråt ju högre siffror? Är det vid Eiffeltornet eller Triumfbågen man vill bo?
Kolla plånboken först så ser du var du har råd att bo:)
Paris är inte det billigaste stället att köpa bostad i.
 
HOBBY ARCHITECT
A Argastesnickaren skrev:
Kolla plånboken först så ser du var du har råd att bo:)
Paris är inte det billigaste stället att köpa bostad i.
Trodde det var som Borås typ. 😲
 
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Trodde det var som Borås typ. 😲
Där det kostar som Borås i Paris är jag inte säker på om du vill bo:):)
 
Det är fint överallt, men i 1 till 4an vill man typ inte bo, det är väldigt "seedy" runt hallarna på kvällar nätter, de andra har bara för mycket turister. Jag gillar 7de, mer bostäder mindre butiker men nära till allt. Har bott i nedre delen av 16de också, mycket fint. Min brorsa bor vid pl. Concorde det är rätt stressande säger han. Lägenheten de bor i kostade 3 miljoner eur att köpa, och den är typ 70 m2.
 
  • Gilla
HOBBY ARCHITECT
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.