Tjenare!

Jag fick ju en Bosch PCM 8SD kap- gersåg tillskickad mig för någon månad sedan och nu har jag äntligen haft möjlighet att åtminstone börja fundera på att starta de tester som ålagts mig. Tiden fram tills nu har inte tillbringats i latsoffan utan jag har varit sjuk och när jag inte varit sjuk så har jag förberett lilla stugan med det målningsarbete som behövde göras innan jag kan sätta upp de lister och annat som ska testsågas. Men, vi har ju till slutet av februari på oss så det här ska nog gå bra!

Jag gjorde en liten film senast jag var uppe, bara för att testa om bild- och framförallt ljudkvalitén blir godtagbar. Tänkte lägga upp den här för er att bedöma om det kommer funka. Tror man behöver dra upp volymen en del kanske men gör man bara det så tycker jag det låter rätt okej. Vad tycker forumet?

Håll till godo.....
-
-
-
-
Ja, det gick ju sådär.... Klickade på den lilla filmsnutten "Infoga video" ovan men den ville ha en URL till filmen, som ligger på min dator. Testade att ladda in den som en bilaga men det sket sig också...
Filmen är en MP4-video på 467 MB, hur gör jag? Antar att den behöver komprimeras/konverteras/flyttas på något sätt innan jag kan få upp den?
Pliiiz hälp!!! ;)

Läjtör!
ToRy
 
Smidigast är nog att ladda upp den på Youtube och lägga in URLen som filmen blir tilldelad.
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Bra video, du har ju talang för det där (y)
Gillar kamerastativet!
 
Hahaha... :D Ja det var ju snällt skrivet men talang vetefan! :p

Tar gärna emot fler omdömen om kvalisorten på bild och ljud! Tänk på att ärlighet varar längst! :D

Angående stativet så visade sig trappstegen för låg så rullställningen var enda alternativet som var flyttbart. Kartongemballaget visade sig "lämpligt" till att fixera kameran i upprätt läge. (y) Ska ta och snickra till en "dalmas special" nästa gång. :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.