D51256K (dewalt dyckert-picka)

najs som fan, betalade $122.5 + $42.5 i frakt från staterna (ebay för er som undrar), det va inge superklipp då den kostar $159+frakt på maxtool.com, men iallafall..

men men, var hittar jag spik till den? lubbade som hastigast in på bauhaus och jula men dom verkar inte ha några 16gauge(1.6mm) raka dyckert..

/Johan
 
1) Var bor du?

Den där modellen är med rakt magasin va?

Jag har i och för sig den med vinklat magasin och jag kör med Sencodyckert.

Dyckerten köpte jag på flinks järn. Har även sett att fredells har stort sortiment. troligtvis har även lundell&zetterberg även spik eftersom de säljer dewalt.
 
Gunnebo Fastening tillverkar rakbandad 16 gauge dyckert. Du bör kunna beställa i vilken bygghandel som helst. Jag gissar att de flesta har Gunnebo som leverantör. Se produktkatalog nedan:
http://www.gunnebofastening.se/segbo/notesamp/internet/segbo00008.nsf/viewunid/447E18E140F5ADCBC1256FB900564D43/$file/Bandad_spik.pdf
 
Tackar!

Som den verktygs-nörd jag är så åkte jag förbi sura bygg och trä i västerås imorse på väg till jobbet.. och mycke riktigt hade dom gunnebo rakbandad 16 gauge hemma.. så 315kr senare så vill jag bara åka hem och leka. Men men.. 8h programmering måste avslutas först :(

/J
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.