Våtrumsskivor från Fibo har ju funnits på marknaden ganska länge nu. Och säljs av rätt många återförsäljare också. Men det verkar vara tunt med utställning/showrooms i butikerna. Nån som vet var det finns nått bra i Stockholmsområdet/Mälardalen helst? Bauhaus i Sickla t.ex. hade väldigt lite uppbyggt.

Skulle vilja bilda mig en egen uppfattning om hur alla modeller ser ut i verkligheten, glansiga/matta/mönster etc. Det blir så 'platt' och missvisande om man bara ser ett litet varuprov eller bilder på nätet.
 
Bauhaus Upplands Väsby har/hade utställning av köksskivor och badrumsskivor 2019/2020 när det begav sig för min del. Jag har faktiskt inte kollat på senare tid hur mkt de har utställt. Då var det iaf tillräckligt mycket utställt för att få en uppfattning om look and feel. Ring/maila och kolla först.
 
  • Gilla
Kriff
  • Laddar…
Jag får rätta mig själv - Bauhaus Sickla hade faktiskt ganska många av visningsbadrummen med Fibo. Jag som missat, lite dåligt uppmärkt bara, plus att man måste gå väldigt nära (typ en halvmeter) för att se att det är skivor och inte riktigt kakel.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.