Tyvärr så räcker inte tiden - Viljan finns men man hinner inte sitta och fixa med allt. Bakslaget kom när 4 rum inte har drivdon som är kompatibla med Fibaro. Vill ändå få till utebelysningen samt kupevärmare på Fibaro men det är tid jag inte har just nu...

Lägger ut dem på BH då jag vet att det finns intressenter innan dom åker på blocket eller tradera.

Säljer därför följande:

- 3 Stycken Fibaro Dimmer i obruten förpackning
- 4 Stycken Fibaro Relay Switch 2x1,5kW (1stycken bruten förpackning men oanvänd, resten nya)
- 4 Stycken Fibaro Relay Switch 1x3kW (1stycken i bruten förpackning men oanvänd, resten nya)
- 2 Stycken Everspring Rörelsedeckar (1 stycken utan förpackning, den andra helt ny)
- 2 Stycken Everspring Temperatur samt Fuktighetsmätare (Båda använda utan förpackning)

Finns även två stycken extra dimmers - Använda men med förpackning och manual. Samt en Vera Lite (Med kartong)
Har även en RaZberry med tillhörande Raspberry om det skulle vara av intresse.

Tar gärna bud på delar av eller allt. Kan skickas mot kostnad. Skicka ett PM om intresse finns.
 
Redigerat:
Följande är nu sålt - Resten finns kvar!

SÅLT - 1 Stycken Fibaro Dimmer i obruten förpackning
SÅLT - 4 Stycken Fibaro Relay Switch 2x1,5kW (1stycken bruten förpackning men oanvänd, resten nya)
SÅLT - 1 Stycken Everspring Rörelsedeckare

Hoppas köparen blir nöjd!
 
Till försäljning:

- 2 Stycken Fibaro Dimmer i obruten förpackning
- 4 Stycken Fibaro Relay Switch 1x3kW (1stycken i bruten förpackning men oanvänd, resten nya)
- 1 Stycken Everspring Rörelsedeckar (1 stycken utan förpackning)
- 2 Stycken Everspring Temperatur samt Fuktighetsmätare (Båda använda utan förpackning)

Finns även två stycken extra dimmers - Använda men med förpackning och manual. Samt en Vera Lite (Med kartong)
Har även en RaZberry med tillhörande Raspberry om det skulle vara av intresse.

Tar gärna bud på delar av eller allt. Kan skickas mot kostnad. Skicka ett PM om intresse finns
 
Hur fasen skickar man om på mobil sidan? :) jag är iaf intresserad av båda everspring temp å fuktsensor. Hur gamla är de?
 
Kul att höra att du är intresserad - Temp Och Fukt sensorerna är använda och utan förpackning, strax över ett år gamla om man skall tro på när beställningen lades!
Ser ut som nya i mitt tycke då ena stått i vardagsrummet samt ena i källaren. Kommer med helt nya batterier dessutom!
Sitter fot på samt att den dubbelhäftande tejpen på baksidan är orörd.

IMG_0604.JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vad har du kvar och till vilket pris?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.