Nu har dom släppt den nya hemsidan där protool och festool är ett märke. Nya spännande produkter....:wow:
 
Skoj med lite grövre saker under festools varumärke
 
De nya grejerna är ju ännu dyrare och nu blir pokemonprojektet ännu mer ouppnåeligt.
 
  • Gilla
jonmo
  • Laddar…
En fråga: De Protool produkter som inte dykt upp som Festool på hemsidan kommer de att försvinna och kommer Protool som märke försvinna. Jag tänker på borrhammaren chp 26 eftersom en borrhammare är kanske mitt nästa inköp
 
Som jag har förstått det kommer Protool att försvinna som varumärke. Om det försvinner modeller i övergången vet jag tyvärr inte.

Borde det inte kunna uppstå "fyndläge" på Protool nu när de är på väg ut?
 
cjnilsson skrev:
En fråga: De Protool produkter som inte dykt upp som Festool på hemsidan kommer de att försvinna och kommer Protool som märke försvinna. Jag tänker på borrhammaren chp 26 eftersom en borrhammare är kanske mitt nästa inköp
Också intresserad, är i precis samma situation...
 
Hoppas också på "fyndläge".
 
M
Lyfter tråden lite då jag såg en intressant bild på ovan nämnda borrhammare...

protool-chp-26-plus-hammer-drill-anyone-experience-with-protool-drills
 
Den finns som Milwaukee också har jag hört, alltså de görs i samma fabrik
 
Noterade att den laddbara skruvautomaten blev drygt 100Eur dyrare när den fick blå kläder. :(
 
Jag har fortfarande inte sett några tecken på rea på borrhammaren, jag har kollat de stora tyska siterna, de stora brittiska samt diverse olika ändelser av ebay. Är det någon annan som har hittat bra pris någonstans?

En relaterad fråga som bara är lite OT är: vilken borrhammare ska man köpa som (helst) kommer i systainer eller (möjligen) får plats i en?

En ytterligare fråga som är helt OT: är inte OT en otroligt dålig förkortning, då det lika gärna skulle kunna vara en förkortning av motsatsen till vad det betyder?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.