Så har ikea lyckats med det enligt mig det omöjliga, att tillverka bänkskivor med underlimmade vaskar som sitter 3cm fel. Hu kan ett så stort företag lyckas med att driva en tillverkning i över en månad där alla bänkskivor har vaskarna felcentrerade, det är för mig ett mysterium. Visseligen kommer de hem med en ny skiva utan krångel och tar med sig de feltillverkade. Man vet fan inte om man ska skratta eller gråta flera tusentalls skivor är altså feltillverkade och Ikea fortsätter att leverera ut dem och hoppas antagligen på att kunderna inte ska märka det. Kompensation kan man antagligen också glömma, nu vetefan om det blir ikea nästa gång.
 
Hmmm... man upphör aldrig att förvånas.
Jag köpte två exakt likadana soffor, varav den ena levererades med höga smala ben och den andra med breda låga som vi hade beställt. Skulle vara intressant att höra hur de som packade de sakerna tänkte. (Det var inte IKEA.)

Jo, de ska ha två likadana soffor, men en behöver nog vara hörgre för att....
 
visst ska vasken vara centrerad i 80skåpet som sitter under? kollad nyss och det verkar som vasken sitter några centimeter till höger, fick mina grejor för några veckor sedan
 
Men, tillverkar ikea underlimmade bänkskivor på lager??
Det är väl inte alla som köper exakt lika kök, eller?
 
Jaha då var det bara o vänta 3-4veckor tills man får den rätta skivan, förjävligt att dom inte säger något och hoppas på att man inte märker att dom gjort fel

Hon i telefon erkännde till slut att det var ett känt fel den senaste månaden.

Man borde få kompensation för detta!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.