Jag glömde bort mitt lösenord här för några veckor sedan. Och bad om nytt.
Nu när jag är inloggad och gör ett sidbyte får jag upp:

[h=2]Vidarebefordrar...[/h]Välkommen tillbaka iamrane.

Klicka här ifall din webbläsare inte automatiskt vidarebefordrar dig.







Varje gång får jag upp den, går inte bort. På alla datorer är det så för mig. Blir galen. Hur får jag bort den?
 
Det låter jättekonstigt. Prova att rensa alla dina kakor och se ifall det blir bättre.
 
Har provat det redan. Dessutom är det likadant på alla datorer. Funderar nästan på att ta bort anv. och sen skapa ny..
 
Jag ser att du kopplat ihop ditt konto här på byggahus med ditt konto på facebook. Det kanske är där det strular? Du kanske har gjort någon ändring med ditt konto där som gör att det strular med byggahus? Eller så kanske det är så att facebook på något sätt är blockerat?

Du kan prova att koppla ifrån kontona på den här sidan och se ifall det hjälper: http://www.byggahus.se/forum/profile.php?do=editconnections
 
Provade att facebook connect:a för att jag tänkte att det skulle lösa mitt problem, men icke. Så problemet fanns innan.
Försöker att ta bort mitt konto och skapa nytt i samma namn, men hittar inte nånstans hur man tar bort det. Borde väl gå?
 
Nej, det går inte att ta bort konton. Det skulle ställa till massor med problem i alla de trådarna du deltagit i.

Du kan prova att registrera ett nytt konto med annat namn och om det hjälper så byter vi namn på kontona så ditt nya konto heter som ditt gamla.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.