Någon som haft detta problem? Jag drog ur strömmen igår kväll, när jag sedan imorse satte tillbaka allt. Så står det som vanligt slå in din pin-kod. Men när jag försöker slå in den så händer ingenting, den är seg som sirap!! Har bara lyckats att få in tre av fyra siffror. När jag sedan gav upp så försökte jag stänga av den via strömbrytaren, men då står samma meddelande kvar. Slå in din pin-kod! :(( Har försökt flera grr.

Den gröna lampan lyser fast i boet. Kan det vara batteriet som börjar ge sig? Det är dåligt, det vet jag. Men borde väll inte hänga sig då? Kan det vara mjukvaran som hängt sig? Så det behövs uppdateras igen. Precis haft den inne o uppdaterat det. Eller annars så är det väll den där jäkla åskan som spökar...som gett slingan en kyss!

Hoppas någon kanske vet något...
 
Troligtvis batteriet, det händer att knappsatsen inte reagerar då det är helt urladdat.

Annars microbrytaren till den röda stop-knappen, men som sagt, kolla batteriet.
 
Den hoppa igång av sig själv efter någon dag igen. Jag starta om den med klipparen i laddningsstationen. Då funkade det att slå in pin-koden. Var iväg med den till en expert idag oxå, var inge fel på den alls. Han befara att det kan vara fukt i den, därav att den var konstig. Men men, nu funkar den igen :) Men den var visst nollad i programmeringen. Så den åker visst lite som den vill just nu ;) Har märkt att den inte ofta är på framsidan av huset... Är det svårt att programmera själv? Har en gräsyta på cirkus 1000 kvadrat meter. Har försökt läsa i bruksanvisningen, men verkar vara klurigt!?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.