Hej hej.
Vi har haft stora problem med vår byggledare som lovar vitt och brett, har till slut efter mycket om och men fått mina pengar men några månaders fördröjning. Vi har nu flera fönster som vi hittat sprickor i och har felanmält det första fönstret vi hittade, för ett halvår sedan. Enligt säljaren så har fönstret inte ens blivit felanmält!! I vilket fall som helst så har jag inget förtroende för denna byggledare, som jag vet även får mycket kritik även från andra husköpare. Han svarar inte heller längre när jag ringer...Vem ska man tala med vid felanmälningar?
 
Hej

Din byggledare är förstås den person som är mest lämpad att svara på frågor, eftersom han/hon känner till ditt hus och har kunskap om alla detaljer. Om svar uteblir, föreslår jag att du ringer 0382-345 50 och frågar efter SmålandsVillans entreprenadchef.

Mvh
Anna
Marknadsstöd SmålandsVillan
 
Hej,,. käner igen detta med smålandsvillans byggledare.
Vi har hållt på i över ett år med att få vårat hus klart.., smålandsvillans policy är som bekant att strunta deras kunder. Den ene hänvisar till den andre., inget anvsvarstagande!
Undrar om denne byggledare ni nämner figurerar runt de göteborgska trakterna, vår byggledare bara liksom försvinner, för att sedan dyka upp med riktigt usla bortförklaringar.
 
Hej igen

Som jag svarat under en annan länk, har vi ingen möjlighet att hjälpa dig här,
eftersom du skriver anonymt. Kontakta istället oss på info@smalandsvillan.se
och ange ditt ärende.

Mvh
Anna
Marknadsstöd SmålandsVillan
 
Då får vi än en gång påpeka att på delforum under hustillverkare får bara hustillverkaren ifråga svara.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.