Hej den som hjälper mig är en riktig hjälte.

jag vill veta hur jag kan lösa detta,
jag har en tv som jag ska fästa på en vägg som jag är osäker på vad det är för vägg
den är inte enkel gips iallafall för jag har borrat till 6 cm in i vägen och då kan man se att det är inte enkel gips, väggen är en inre vägg jag hittar inga regler jag knakar och det låter samma över allt jag har Borrat 60 cm avstånd hittar ingen regel jag har gjort tre håll kan man fäste tv ändå utan att hitta regel eller kan någon gissa vad är detta för vägg Borrat hål i en vit vägg med okänd struktur, omringat av sprickor och smuligt material, ingen regel synlig.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vägg med borrat hål och synlig damm, visar tjockhet ej likt enkel gips.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ett borrat hål i en okänd väggtyp där användaren försöker fästa en TV men saknar reglar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Måttband visar mått på detaljerad spets med broderier; felaktig bild för forumdiscussie om väggmontering av TV.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vit vägg med borrade hål ovanför en TV-hörna, osäkerhet kring väggens typ för TV-montering.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Lättbetong? Brukar i så fall funka att slå in tex en skruvmejsel. Tror det finns särskilda plugg/expanderar till dem. Har en gång fäst en lakanssträckare i sånt och det funkade.
 
john68 john68 skrev:
Lättbetong? Brukar i så fall funka att slå in tex en skruvmejsel. Tror det finns särskilda plugg/expanderar till dem. Har en gång fäst en lakanssträckare i sånt och det funkade.
vet du vad är för skruv/plugg man kan använda?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.