Hej,

jag har rensat i trädgården och kört med en remsa små dekorationsstenar som jag vill limma fast med någon slags färglös flytande lim. Jag var säkert att den lösningen finns och såg den flera ggr utomlands på semester.
Jag googlade på svenska men hittade inget, men sedan hittade den här vid engelsk sökning. Se bilder.
Vet någon var denna produkt finns att köpa i Sverige?
Den gick tyvärr inte att beställa.
 
  • En dunk Easihold stenbindningslim mot bakgrunden av en grusbelagd yta och ett hus.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Person häller transparent bindningsmedel på små dekorationsstenar för fastsättning i en trädgård.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Det är ett skämt. Flaskan kostar typ 190kr och frakten 250kr.
Aldrig att jag beställer den på Amazon.
Jag skall leta vidare.
 
S Samer skrev:
Hej,

jag har rensat i trädgården och kört med en remsa små dekorationsstenar som jag vill limma fast med någon slags färglös flytande lim. Jag var säkert att den lösningen finns och såg den flera ggr utomlands på semester.
Jag googlade på svenska men hittade inget, men sedan hittade den här vid engelsk sökning. Se bilder.
Vet någon var denna produkt finns att köpa i Sverige?
Den gick tyvärr inte att beställa.
Hej! Hittade du något vettigt? Är i en liknande situation och sett väldigt fina exempel i utlandet på detta.
 
tyvärr inte, jag slutade faktiskt leta men slår säkert till om jag hittar nåt.
Nu i efterhand så är det kanske ok med högre fraktkostnad.
 
Hittar inte den "lilla" flaskan längre, men 3L för 459kr och fri frakt ska tydligen räcka till 5m2
https://amzn.to/4bgvWrB
 
  • Gilla
Samer
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.