Halloj,

Är det färre inlägg per dag sedan uppgraderingen? Jag tycker det känns som om det var mera "fart" tidigare medans det nu är nästan tvärstopp vad det gäller postande.

/O
 
Tycker du? Jag som tycker att det är fler inlägg! Har du använt funktionen "Nya inlägg" som finns i menyraden, strax intill "Sök"?
 
Då har det säkert bara slumpat sig så att de trådar jag höll koll på råkade självdö under uppgraderingen.

Skönt att det inte verkar vara något problem i alla fall och själv tycker jag att det har blivit ännu bättre här - så jag var mest förvånad över att alla trådar jag följde "dog".

/O
 
Du får väl liva upp dem igen, eller hitta några nya spännande trådar att hålla koll på. :)
 
Kanske är det fler som känner som mig, att trots detta snabba fina forum så har andan gått ur en iom att man "inte finns". Det jag bidragit med är borta..

Och i väntan på åtgärd så har jag ingen större lust att aktivt bidra till forumet. Tråkigt men sant.

Hoppas det vänder.
 
Nu hänger jag inte med. Har du mailat mig men inte fått svar? Jag som just trodde att jag hade svarat alla ..
 
Marlene Eskilsson skrev:
Nu hänger jag inte med. Har du mailat mig men inte fått svar? Jag som just trodde att jag hade svarat alla ..
Inte alla :( Har tyvärr inte hört ngt ifrån dig, vill ha tillbaka mitt ¤ maria ¤ igen... Skickar dig ett nytt mail.
 
Nix inte mitt heller, vill inte ha mitt gamla namn josefsson längre, mailade direkt när jag loggat in mig på det nya forumet, vill ju ha mitt nya namn wahlström... men jag mailar dig igen då...
 
Tackar så hemskt mycket! *happy*
 
Jajamensan, mailade i torsdags.
Men det är inte bar användarnamnet. Det är också att gamla inlägg är borta och ens status rasat ner på "nykomling".

-----------------------------------------------------------
Datum: Thu, 1 Feb 2007 22:13:01 +0100 (CET)
Ämne: Användarnamnet blev fel i nya forumet
Till: marlene@byggahus.se

Hej Marlene!

I det nya forumet heter jag "Hejduk" istället för mitt gamla namn, nämligen "Hejduk..tig", observera två punkter i namnet.

Skulle gärna byta till mitt gamla om du kan ordna?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.