Hej!

Nu är jag nära att ge upp! Vet att jag har sett dessa hyllor tidigare, men nu kan jag inte hitta dem någonstans... har bläddrat igenom högvis med tidningar. Hoppas nu på att någon av er har bättre minne än mig.

Det jag letar efter är öppna hyllor, som små lådor, att hänga på väggen. De har rundade hörn och finns i olika färger. Mio har en hylla "Phill" som påminner om det jag letar efter, men som bara verkar finnas i vitt med röd insida:
http://www.mio.se/templates/MioProdukt.aspx?id=6649&p=1

Någon som känner igen det jag letar efter?
 
... och en budgetvariant är att köpa vita väggkuber från ellos.se och måla själv.
 
Jag har sett liknande på Inneboende och bolagret. Kommer inte ihåg om de fanns i andra färger än vitt....
 
Tack för tipsen! Märkligt att jag inte sett hyllorna på Bolia, var där bara för några veckor sedan. Ska kika på Bolagret också!
 
Du kanske gör bäst i att ringa Bolagret. De har haft kubhyllorna och kvalitén var sisådär, men det var ett tag sen. Finns inte på websidan, men de har inte heller allt online. Kanske att de finns kvar.
 
Jag hittade dem på bolagrets hemsida! De är inlagda under MÖBLER - Sideboard, så det var inte så konstigt att jag missade dem förra gången.
 
Hej funderar på att köpa kubhyllorna från bolagret nån som köpt dom och vet något om kvaliten.
 
Som sagt, kvalitén är sisådär. Med det menar jag att de är lite ojämna med ganska dålig finish. Fast det kan ju också ha sin charm.
 
Ok åker till Bolagret i dag så jag får se på plats hur dom ser ut innan jag köper dom.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.