Nu när snart julgardinen i köket ska ner måste jag ha en ny i köket. Jag kollade lite på Ellos sida och hittade panelgardiner som ev. kan passa! Skönt med färdigsydda! Färgen som kan passa i mitt kök är antingen dovturkos eller mullvad. När jag sen skulle beställa blev jag så himla osäker. Tröttnar man på den turkosa? Är mullvad för mesig? Brun kanske är bättre..... Men tråkigt till våren...... Någon som kan hjälpa mig med min beslutsångest? ;) Panellängderna är i linne eller linvoile.
En fråga till...........även vardagsrummet behöver nya gardiner. Soffan är svart skinnsoffa och sen är det bruna gamla möbler (ska delvis bytas ut mot möbler i ek). Vad ska man gå efter, soffan i svart eller de andra i brunt? Himla osäker man blir när det gäller ens egna rum!!! ;)
 
Ja, det har du nog så rätt i!!!! Men kolla den dovturkosa färgen på Ellos sida, är den snygg??? Jag blev så tveksam. Men man kan ju alltid skicka tillbaka.......
 
Det finns enfärgade också! Det är nog den jag är mest inne på! Först kollade jag på den blommiga i turkost och brunt men jag vet inte..........
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.