Hej.
Startade just sälja udda fastighetstråden, och kom på frågan om hur man får ut en annons på hemnet, måste man gå igeno mäklare då?
Och kan isånna fall en mäklare lägga ut annonsen utan att ta % o göra en stor grej av det?

MVH/
 
http://www.hemnet.se/om/annonsering


För privatpersoner – annonsera på Hemnet via din mäklare

Du som privatperson kan visa upp din bostad på Hemnet via din mäklare. Observera att du däremot inte kan annonsera direkt på Hemnet. Kontakta din mäklare för att få mer information om vilka möjligheter som finns.
 
Du kan ju gå genom en internetmäklare som t.ex. Hemverket. De har ett fast pris på 5000 tror jag och det är nog en annons på Hemnet värd.
 
Är du säker på att ditt objekt ska ut på just Hemnet? Det är inte en villa du ska sälja.
Hur var det: Huvudbyggnad på 1500 kvm och 11 ha mark?

Målgruppen letar nog på andra ställen.
 
Ja och nej.
Har man lite visioner är detta stället perfekt.
prislappen lär ju vara vad man normalt får betala för 3 garageplatser med portar (som såklart ingår i fastigheten) 15 min från stan:)

Kan man tänka sig att bo lite speciellt och ser möjligheterna så är detta unikt.

Det är alltså inget nedlagt gruvkontor i kirvisnijemi med 15 mil till närmasta granne om jag säger så:)

Nä men det får nog bli hemnet om man kan komma undan med 5tkr.

Men jag tar gärna emot andra tipps om vart man bör marknadsföra.

MVH/ Nicklas

BorgP skrev:
Är du säker på att ditt objekt ska ut på just Hemnet? Det är inte en villa du ska sälja.
Hur var det: Huvudbyggnad på 1500 kvm och 11 ha mark?

Målgruppen letar nog på andra ställen.
 
Kapten_Haddock skrev:
Har man lite visioner är detta stället perfekt.

Men jag tar gärna emot andra tipps om vart man bör marknadsföra.

MVH/ Nicklas
Lägg upp under köp och sälj här på Byggahus.
Här finns folk med visioner. :p
 
Jasså det finns en sån del, det ska jag absolut.
 
O
Tja, blocket kanske fungerar? Där sitter många å drömmer :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.