Hemmakatten
Snyggt! Kan jag också mycket väl tänka mig att ha!:D

IP-klass 67 såg jag att det var. Kommer inte ihåg vilka utrymmen det står för, men bilderna visar ju belysningen i utemiljö på mark. Borde alltså gå i en bastu. Men du får säkert svar från nån som kan IP-klassificeringen.
 
IP-67, nedsänkning i vatten till 15 cm djup. Funkar alldeles utmärkt i en bastu, den enda funderingen jag fick var, hur löser man montering av en lampa i tätskiktet?

/ Kai
 
Riktigt snyggt!

En fråga, kan man laga led-lampor om dom går sönder, INNAN 100 000 timmar? Shit happens ibland och jag funderar på att lägga ner något motsvarande i kakel.
 
Vad kostar dom då? Är också sugen :)
 
Inbyggnadsdjup .. 6,5 mm .. yummy !! dom där verkar riktigt najs. 8)
 
Är det någon som vet priset på dom?

Förstod att dom gick att byta ut. Att det fanns 20-pack av dom men max 50 meter per slinga. På videon visade dom att dom anslöts via vanlig kontakt. Man vill ju ha fast anslutning och är det då transformator man skall ha till?

Men priset har jag ingen aning om! Någon?
 
Jag har kollat upp priset hos grossisten och han sa att det ut till kund ligger på ca 3500kr för en slinga med 8 lampor. Sen tillkommer en transformator för ca 500kr. Transformatorn får plats i ett vanligt väggrör.
Vilken grossist? Låter ju inte så farligt dyrt.... Blev sugen att ha det i badrummet när man ändå har golvet väck :)
 
Gutte skrev:
Vilken grossist? Låter ju inte så farligt dyrt.... Blev sugen att ha det i badrummet när man ändå har golvet väck :)
Du vet var jag finns Gutte...... ;D
 
Hmm, kommer man åt priset från grossist, så räkna in mig också! ;D
 
Du vet var jag finns Gutte......
Hallo Fredstu! Låter bra. Hör av mig när det blir aktuellt ;) Har forfarande inte fått tummen ur och beställt Merten Artic :p
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.