Min humor kanske är udda men detta gav mig dagens största garv.

bbb.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Är inte fel alltid ganska felaktiga...
 
  • Gilla
Krilleman och 7 till
  • Laddar…
Jag gillar när man hänvisar bredbands fel till webben......
 
Det är ungefär som på Windows 3.11-tiden, när man startade datorn utan tangentbord och den sa "Keyboard error, press F1-key to continue"...
 
Alfredo skrev:
Är inte fel alltid ganska felaktiga...
Nja... bbb fakturerar jag fel varje månad. Men eftersom det är drygt 100 kronor för lite så "upplever" jag det inte som felaktigt och ringer således inte det angivna nummret :p
 
Ett fel som är fel, blir det rätt?

Sebsv211: Du menar att du betalar 100:- för lite? Akta dig, de har rätt att debitera dig 3 år i efterhand.. så om det märker något kan det bli dyrt.
 
Krilleman
oobum skrev:
Ett fel som är fel, blir det rätt?

Sebsv211: Du menar att du betalar 100:- för lite? Akta dig, de har rätt att debitera dig 3 år i efterhand.. så om det märker något kan det bli dyrt.
Fem år tror jag till och med det är...
 
oobum skrev:
Ett fel som är fel, blir det rätt?
Min far lärde mig att fel+fel <> rätt... försöker leva efter den devisen, men felen hopar sig alltid! :-D
 
simpa81 skrev:
Det är ungefär som på Windows 3.11-tiden, när man startade datorn utan tangentbord och den sa "Keyboard error, press F1-key to continue"...
Ett felaktigt fel, som dessutom fått en felaktig härledning. Mycket kan man skylla Windows för, men inte det. Felmeddelandet kom från vissa versioner av BIOS och kunde ha lite olika lydelser. Iof komiska, men det var inte helt fel tänkt. Med den gamla kontakten till tangentbord, den som såg ut som en DIN-plugg, så fick man absolut inte koppla inte eller ur tangentbordet när datorn var igång. Då kunde man förstöra båda tangentbord och moderkort. Men det skulle naturligtvis stått nåt i stil med att "Stäng av datorn, anslut ett tangentbord, starta datorn igen".
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.