Hej, någon som har erfarenhet av ETB Installation i Göteborg? De är installatörer av Nibe och verkar väldigt etablerade, men jag lyckas inte hitta någon som har skrivit omdöme eller liknande när jag googlar efter dem.

Tacksam för svar! :)
 
Jag hade dom hemma i vår förening och dom lovade stort att en bergvärmeanläggning skulle vi kunna räkna hem på 2-3 år. När dom efter många om och men orkade masa sig ut till oss och konstaterade att vi redan hade pannor med frånluftsåtervinning såg han lite lessen ut. Han stannade pliktroget kvar och "räknade" lite, någon offert fick vi aldrig. Uppskattar att jobbet hade landat på närmare 1.5 miljoner. Tydligen inte intressant för dom.
 
Vi bytte frånluftsvärmepump i våras, och tyckte de var bra. Snabba och smidiga.
 
Min bror anlitade dem och var väldigt missnöjd med installationen.
De var slarviga och installerade inte det som skulle ingå. Han har fått ringa och tjata på dem flera gånger, men vissa saker är fortfarande inte åtgärdade.
 
Försökte få en offert från ETB på installation av jordvärme. Krävdes fyra försök innan de kom och kollade hemma och gav mig en offert, när jag senare hade frågor om offerten var de inte intresserade.

Helt hopplösa att ha o göra med, men allt låter väldigt possitivt och glatt när man pratar med dem.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.