Hej!

Min diskmaskin har gått sönder och jag planerar att inte köpa nytt på ett tag. Undrar om ni har några ideer på vad man kan ersätta den tomma ytan med? Diskmaskinen jag hade var integrerad med köket och hade en front som matchade resterande kök som är i brun/trä färg. Hålet/Utrymmet är 60cm brett och 70 högt.

Har ni tips på kreativa lösningar som kan se snyggt ut? :)



Kalle
 
Kalle91 Kalle91 skrev:
Hej!

Min diskmaskin har gått sönder och jag planerar att inte köpa nytt på ett tag. Undrar om ni har några ideer på vad man kan ersätta den tomma ytan med? Diskmaskinen jag hade var integrerad med köket och hade en front som matchade resterande kök som är i brun/trä färg. Hålet/Utrymmet är 60cm brett och 70 högt.

Har ni tips på kreativa lösningar som kan se snyggt ut? :)

Låt den stå kvar. Koppla ur vatten. Töm den på inredning och förvara skrymmande kärl.



Kalle
 
A
Kalle91 Kalle91 skrev:
Hej!

Min diskmaskin har gått sönder och jag planerar att inte köpa nytt på ett tag. Undrar om ni har några ideer på vad man kan ersätta den tomma ytan med? Diskmaskinen jag hade var integrerad med köket och hade en front som matchade resterande kök som är i brun/trä färg. Hålet/Utrymmet är 60cm brett och 70 högt.

Har ni tips på kreativa lösningar som kan se snyggt ut? :)



Kalle
går ju att sätta in en skåpsstomme så du kan använda luckan då syns det ingenting
 
  • Gilla
Kalle91 och 1 till
  • Laddar…
electroluxaren skrev:
går ju att sätta in en skåpsstomme så du kan använda luckan då syns det ingenting
Tack för svar! en bra idé. Ska se om det kan vara en bra lösning:)
 
Snickra en rullvagn och sätt luckan på, perfekt för tex återvinning el pant. Och lätt att plocka bort när det är dax för ny diskmaskin...
 
Men bara låt maskinen stå.
Går ju använda till förvaring som den är.

Hur svårt kan de va.......

Protte
 
prototypen prototypen skrev:
Men bara låt maskinen stå.
Går ju använda till förvaring som den är.

Hur svårt kan de va.......

Protte
Ja TS behöver ju ett diskställ nu när det blir te å handdiska :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.