Någon som har erfarenhet av att bygga med Vallsjöhus? Vad jag förstått är det ett väldigt litet bolag. Vi gillar Vallsjöhus 134, fast lite modifierat. Har kontakt med en säljare i Östergötland där vi har tomt. Blir lite tveksam när det är ett mindre företag vi inte hört så mycket om. Kan vi lita på dem? Det är inte så att de är på väg att gå i konkurs redan nu? Och hur är standarden på deras hus??
 
Ingen som känner till Vallsjöhus?
 
Nika70 skrev:
Ingen som känner till Vallsjöhus?
Vi är i slutspurten av att välja tillverkare & Vallsjöhus ligger främst för tillfället. Vi har varit ute i sävsjö och hälsat på , ja det är ett litet företag men jag fick bara bra vibbar från besöket.

Jag har ritat hur vi vill ha det och dom ligger väldigt bra i pris med katalogstandard när vi jämför olika offerter. Frågorna och ändringarna vi gör nästan dagligen svarar de snabbt på och ger bra prisavdrag om man t ex inte vill ha deras kök m.m. Väldigt samarbetsvilliga helt enkelt. Det känns som att man inte bara är ännu en kund som det kan kännas när jag pratar med en del "stora" tillverkare.

Vår säljare i Jönköping använder sig av PEAB som byggherre och det tycker vi känns tryggt.

I övrigt så har jag inte så mycket att säga om dom eftersom vi inte börjat vårt bygge men se till att få ett besök och titta själv.
 
Nu har vi valt. Det blir Vallsjöhus vi bygger med. Vi har en ritning från annat företag som vi gjort om lite och som Vallsjöhus kommer bygga. Än så länge känns allt bra!
 
Nika? Vad får ni för pris på ert hus? Vi har cokså varit i kontakt med vallsjöhus.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.