Hej !

Har fått en offert på kakling och plattsättning i ett badrum. I offerten ingår ett elektriskt värmegolv, fabrikat LIP. Har försökt googla på detta, men hittar inte så mycket information. Nu undrar jag om det är någon som har erfarenhet av LIP värmegolv?

Tanken är att detta kommer att ligga ovanpå ett träbjälklag med golvspån och under klinkers.

mvh/ Moribusken
 
Redigerat:
Jag tvivlar på att det existerar, låter som ett missförstånd. LIP är ju stora på att tillverka tätskikt. Så att de väljer LIP tätskikt vore inte konstigt.
 
hempularen skrev:
Jag tvivlar på att det existerar, låter som ett missförstånd. LIP är ju stora på att tillverka tätskikt. Så att de väljer LIP tätskikt vore inte konstigt.
Tyckte också det verkade lite konstigt....fortsatte Googla och kom fram till att LIP Sverige säljer golvvärme av fabrikat SAN, så då borde frågeställningen ändras lite.

Någon som har erfarenhet av golvvärme av fabrikat SAN ? Känns ju lite sådär om man ska spackla ner en högoddsare i golvet....?

mvh/ Moribusken
 
Efter som det inte går att redigera inläggen i detta forum(tänkte ändra överskriften tillbaka till LIP värmegolv) , så får det bli ytterligare ett inlägg i tråden.

Det verkar faktiskt som LIP har värmegolv, å svensktillverkat till råga på allt... Erfarenheter någon?
Staplade lådor med LIP golvvärme-produkter framför en stor reklamskylt som marknadsför svensktillverkade värmegolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


mvh/ Moribusken
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.