Någon som har erfarenhet? Tycker dom verkar flexibla och har bra priser. Tanken är ett attefallshus och en friggebod i timmer.

MVH//Larsa
 
Bumpar denna. Ingen som köpt byggsats från dem?

/L
 
Larsa Larsa skrev:
Bumpar denna. Ingen som köpt byggsats från dem?

/L
Hur gick det köpte du av leverantören?
 
K Karlanal skrev:
Hur gick det köpte du av leverantören?
Hej! Det finns referenser att fråga om man vill.
 
K Karlanal skrev:
Hur gick det köpte du av leverantören?
Köpte en attefallare och en friggebod. Allt funkade bra både med beställning och leverans. Montering var inga problem, var bra passform mm.

Fönster och dörrar är väl däremot av lite tveksam konstruktion. Dom funkar men frågan är hur länge.
 
Larsa Larsa skrev:
Köpte en attefallare och en friggebod. Allt funkade bra både med beställning och leverans. Montering var inga problem, var bra passform mm.

Fönster och dörrar är väl däremot av lite tveksam konstruktion. Dom funkar men frågan är hur länge.
Läs gärna på hemsidan där finns även referenser att kontakta. Mindre än 2% "fel" vad gäller leveranser, tid och materialsatser, enligt statistik och egen erfarenhet. Och bra kvalitet.
 
J JoachimM skrev:
Läs gärna på hemsidan där finns även referenser att kontakta. Mindre än 2% "fel" vad gäller leveranser, tid och materialsatser, enligt statistik och egen erfarenhet. Och bra kvalitet.
Är du JM? :thinking:
 
  • Gilla
JoachimM och 1 till
  • Laddar…
Okarlsson Okarlsson skrev:
Är du JM? :thinking:
Ja, jag trodde att det syntes i min signatur eller användarnamn?! Jag är lite ny och oerfaren här. Mvh
Joachim M.
 
J JoachimM skrev:
Läs gärna på hemsidan där finns även referenser att kontakta. Mindre än 2% "fel" vad gäller leveranser, tid och materialsatser, enligt statistik och egen erfarenhet. Och bra kvalitet.
Tackar, referens gillar jag(y)(y)
J JoachimM skrev:
Ja, jag trodde att det syntes i min signatur eller användarnamn?! Jag är lite ny och oerfaren här. Mvh
Joachim M.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.