Hej,
Dags att köpa golv till vår övervåning och vi har kikat på golv hos rusta då vi inte hittat rätt grå nyans förutom där. En bekant påstår att just rustas golv reser sig men vi hittar ingen som är missnöjd med dessa golv. De flesta verkar dock recensera nära inpå att de lagt golven. Jag kan tänka mig att chansa men min sambo vill inte lägga om golven igen de närmsta åren om de reser sig.

Hittade inte någon tråd med svar på frågan så jag undrar kort och gott om vilka erfarenheter som finns här på forumet av rustas laminatgolv? Särskilt efterfrågas info från någon som haft golven ett par år.
 
Heij83
Man får ofta det man betalar för.

Om ni aldrig våttorkar så kan den säkert funka. Jag skulle aldrig gå nära ett laminat.

Det är kallt golv och har ett hemskt knastrigt ljud
 
Har lagt i våran stuga för nått år sen.
Funkar bra och det under dåliga förutsättningar som att det blir kallställt på vintern mm.
Med temperaturer -30.

Så det funkar bra (y)
 
Har Rustas laminatgolv på övervåningen i sommarstugan. Lika fina nu som när vi la dom för 5-10 år sedan.
Jag tycker att de är sköna att gå på, inga konstiga ljud och inte kallare än den plastmatta som låg där innan.

I köket eller hallen vid ytterdörren skull jag nog välja något annat men i sovrum funkar de fint.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.