Vi har sett ett kök hos Kungsäter som vi är mycket intresserade av. Tyvärr verkar väldigt få känna till den här leverantören och det gör oss lite osäkra. Har ni erfarenhet av Kungsäter - både bra och dåliga - så svara gärna. Vi har fått ett väldigt bra inryck av säljaren och jag gillar att deras köksmiljöer är så stilrent genomförda. Har i och för sig inte hört oss för om exakt pris men säljaren indikerade ett prisläge mellan HTH och Marbodal. Kan det stämma??
 
Matroad skrev:
Vi har sett ett kök hos Kungsäter som vi är mycket intresserade av. Tyvärr verkar väldigt få känna till den här leverantören och det gör oss lite osäkra. Har ni erfarenhet av Kungsäter - både bra och dåliga - så svara gärna. Vi har fått ett väldigt bra inryck av säljaren och jag gillar att deras köksmiljöer är så stilrent genomförda. Har i och för sig inte hört oss för om exakt pris men säljaren indikerade ett prisläge mellan HTH och Marbodal. Kan det stämma??
Jag funderar oxå på ett kök från Kungsäterkök. Var har du varit och titta någonstan, på kök&kök i sthlm? Har inte varit och träffat någon ännu. Kunde man inte få ett pris på köket av dem omgående efter mötet?
 
Vi har tittat i Karlstad. När vi var där hade vi inte beslutat oss för om vi skulle riva en vägg eller inte, och de tyckte vi skulle vänta med att ta fram ett ritning och pris tills vi visste hur planlösningen skulle bli, och det kan jag hålla med om. De ritar och tar fram priser "gratis" men vill man ta med sig ritningen därifrån kostar det 1000 kr. Vid ett eventuellt köp dras den summan bort.

Minns inte vad luckan heter, men vi funderar på bänkskåp i kulör beige med infrästa grepp, samt överskåp i ek med ett runt fönster i frostat glas.
 
Oki, har inte heller namnet på luckan jag funderar på, men de var utan handtag dvs med ett fräst spår istället.

Jag är oxå intresserad av vad andra har erfarenheter av kungsäterkök.
 
Jag kan berätta snart. Snickarna håller på att sätta upp vårt kök just nu.
Än så länge ser allt bra ut.

 
Miknii skrev:
Jag kan berätta snart. Snickarna håller på att sätta upp vårt kök just nu.
Än så länge ser allt bra ut.
Får man vara ofin och fråga hur mycket köket kostade? Och hur stort det är?
 
Roten, du har ett PM från mig.

//Miknii
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.