Hej!
Har fått hem min lastbalans till Easee , kabel som är med enda sidan är som nätverkskabel och andra sidan RJ12 så för att det ska blir rätt så behöver jag ha en kabel där båda sidor är Rj12. Kan jag bara köpa en ny kabel ? Eller måste jag byta Equalizer ?
 
  • Gilla
Hassan_1400
  • Laddar…
Tommty
Du behöver byta equalizer till P1/RJ12 om inte rj45/HAN är rätt uttag i elmätaren.
 
  • Gilla
serdar100
  • Laddar…
Tommty Tommty skrev:
Du behöver byta equalizer till P1/RJ12 om inte rj45/HAN är rätt uttag i elmätarentss
Tack för snabb svar :)
 
serdar100 serdar100 skrev:
Hej!
Har fått hem min lastbalans till Easee , kabel som är med enda sidan är som nätverkskabel och andra sidan RJ12 så för att det ska blir rätt så behöver jag ha en kabel där båda sidor är Rj12. Kan jag bara köpa en ny kabel ? Eller måste jag byta Equalizer ?
 
Tommty Tommty skrev:
Du behöver byta equalizer till P1/RJ12 om inte rj45/HAN är rätt uttag i elmätaren.
 
  • Två genomskinliga RJ45 Ethernet-kontakter i en hand, förgrunden i fokus, suddig bakgrund.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Hassan_1400
  • Laddar…
Visst är detta P1 Rj45?
 
Det är rj45/HAN.
 
serdar100 serdar100 skrev:
Hej!
Har fått hem min lastbalans till Easee , kabel som är med enda sidan är som nätverkskabel och andra sidan RJ12 så för att det ska blir rätt så behöver jag ha en kabel där båda sidor är Rj12. Kan jag bara köpa en ny kabel ? Eller måste jag byta Equalizer ?
samma problem hos mig, måste vänta 5 dagar för att supporten ska säga, byt mot en P1 modell jag har en HAN model med RJ45 kabel
konstig att de ser likadana ut och inte finns information på easee hemsidan.
 
finns det andra lastbalanserare som fungerar med easy laddbox jag undrar?
 
H Hassan_1400 skrev:
finns det andra lastbalanserare som fungerar med easy laddbox jag undrar?
Enegic Monitor och Monitor one fungerar med Easee.
 
  • Gilla
Hassan_1400
  • Laddar…
M meca skrev:
Enegic Monitor och Monitor one fungerar med Easee.
Tack för snabba svaret
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.